Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Καλή Σχολική Χρονιά !!!!!

ΚΑΛΗ  ΣΧΟΛΙΚΗ  ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!
Αν και λίγο καθυστερημένα ,να μα στε και εμείς ,στο ολοήμερο τμήμα εφέτος του 28ου Νηπιαγωγείου Πατρών,  μαζί με την συναδελφό μου κ.Χρυσούλα,  με όρεξη και διάθεση να δώσουμε κι αυτή την χρονιά  το καλύτερό μας εαυτό όπως όλες μας κ όλοι.......... μέχρι να μπούμε σε μια σειρά και να γνωριστούμε με τα παιδάκια μας.... είμαστε ακόμη στα παιχνιδάκια γνωριμίας ....κ΄  γενικά στα παιχνίδια !!!!!
βάλαμε σιγά -σιγά και << το τρενάκι των κανόνων >> και δουλεύοντας ένα -ένα τα βαγόνια προσθέτουμε τους κανόνες μας ( η ιδέα της κατασκευής από το διαδίκτυο) με αφορμή το τρενάκι των κανόνων παίξαμε και το τρενάκι της γνωριμίας, που είδα από την φίλη μου<< Κατερίνα -παιχνιδοκαμώματα....> και πολύ μας άρεσεεεεε!!!!!
Για τα γενέθλιά μας  ..... τι άλλο .. κεκάκια -γλυκάκια και εμείς για φέτος (πέρυσι είχαμε μπαλόνια)
άρεσαν πολύ στα παιδιά ......( και επειδή μας άνοιξε η όρεξη για γλυκάκι...πήραμε και καραμελίτσες!!)

Εύχομαι σε όλαααα  τα παιδάκια  και σε όλες τις συναδέλφισσές μου να έχουμε μια ... γλυκιά και δημιουργική χρονιά !!!!!!  χαίρομαι που θα ξαναβρεθούμε και θα τα λέμε στην μπλοκογειτονιά μας !!!!! να ξέρετε μου λείψατε.....  Καλή Σχολική μας Χρονιά!!!!!!!!!!!!!

8 σχόλια:

  1. καλή χρονιά Μαράκι,
    χαρούμενη γεμάτη κέφι -φαντασία-χρώματα- δημιουργία !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή και δημιουργική χρονιά Μαρία!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά Μαράκι μου και περιμένω τις ιδεές σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου ,καλή κ΄δημιουργική χρονιά,εύχομαι να ανταλασσουμε ομορφες ιδεες !!!!

      Διαγραφή
  4. Καλή και δημιουργική χρονιά ευχομαι να έχεις Μαρακι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή